Մատթէոս Զարիֆյան

Կարդալ ,,Երջանկություն,, բանաստեղծությունը:

Առաջադրանքներ

  • Փոխադրիր բանաստեղծությունը արևելահայերեն:
    Ես այսօր
    Ճառագայթում եմ բոսոր,
    Աչքերս, հեշտօրոր,
    Այնքա՜ն լույս ունեմ, որ
    Կժպտամ
    Մտերիմ
    Արևին…
    Ու վարդե՜ր կերևան
    Արևին
    Ոսկեղեն
    Հոգիեն…
    Ես այսօր, ես այսօր
    Արեգա՜կն եմ բոսոր…
  • Կարո՞ղ ես բացատրել՝ երջանկությունն ինչո՞վ է նման արևին:
    Երջանկությունը նման է արևին նրանով որ, երբ երջանիկ ես քեզ տաք ես զում և կողքիներտ տեսնում են թե դու ինչպես ես շող-շողում:
  • Աչքերուս, հեշտօրոր, Այնքա՜ն լույս ունիմ — Աչքերիս մեջ դյութիչ (հմայիչ) այնքան լույս ունեմ… Ի՞նչ լույսի մասին է խոսքը:
    Ինձ թվում է այդ լույսը դա հենց երջանկությունն է, նա ասում է թե նա ամենաերջանիկն է:
  • Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր, թե երջանիկ պահերին բնության ինչ երևույթի ես նմանվում դու (առնվազն 6-8 նախադասություն):
    🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍Իմ կարծիքով ես երբ երջանիկ եմ նմանվում եմ արքայախնձորի 🍍 ասեմ թե՛ ինչո՞ւ, հենց այդ մրգին։ Արքայախնձորի 🍍արտաքինը շատ հպարտ է և երևում է երջանիկ իսկ արքայախնձորի🍍 մեջ սովորական մի դեղին գույն է։ Այսինքն ինչ եմ ուզում ասել, որ ես երջանիկ լինելով բոլորին ցույց եմ տալիս իմ երջանկությունը և կիսվում եմ, բայց իմ մեջ այդ ամենը մի երանգ ունի: Ավելի ճիշտ ես եմ այդպես կարծում կամ էլ ես երբ երջանիկ եմ նմանվում եմ ծառից կախված կիվիի 🥝: Ասեմ ինչո՞ւ, կիվին 🥝դրսից սովորական շագանակագույն կեղև ունի, այսինքն, ես չեմ ցույց տալիս իմ բարձր երջանկությունը դրսից, իսկ ներսում ես շատ համեղ, քաղցր և անսովոր գույներով լի եմ, այսինքն ես իմ մեջ լի եմ քաղցր երջանկությամբ, իսկ դրսից թեթև ժպիտով մի աղջիկ: 🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍🥝🍍

Բանաստեղծությունը սովորել անգիր:

Оставьте комментарий