Իմ առաջին օրը դպրոցում

Ես այս օրվան շատ էի սպասում, որովհետև շատ էի կարոտել իմ ընկերներին,իմ ուսուցիչներին: Առավոտյան մի քիչ դժվարությամբ արթնացա,հաքնվեցի,նախաճաշս արեցի և հայրիկիս հետ գնացինք դպրոց: Դպրոցում իմացանք թե՛ մեր դասարանը որտեղ է, իմացանք և մի քիչ էլ տխրեցի, որ իմ ընկեր Աշխենը այլևս մեր ուսուցչուհին չէ, բայց ասեմ ընկեր Սոնան էլ շաաաատ լավն է մենք հաստատ կընկերանանք: Այդ ամենից հետո գնացինք դպրոցի բակում մաքրություն արեցինք: Իսկ հետո խաղ մրցույթ կազմակերպեցինք առաջին դասարանի երեխաների հետ: Ասեմ, որ մենք պարտվեցինք,բայց ես և իմ ընկերները շատ ուրախացանք առաջինների համար որովհետև նրանք էլ շատ ուրախ էին: Խաղից հետո գնացինք ճաշեցինք և այսքանով ավարտվեց մեր առաջին օրը դպրոցում:
Սիրով՝ Էլեն

Об авторе Էլեն Սաֆարյան

Բարև: Ես էլեն Սաֆարյանն եմ: Սա իմ բլոգն է : Այստեղ դու լիքը բաներ կիմանաս թե՛ իմ, թե՛ իմ օրվա մասին: Եվ ես շատ եմ սիրում վազել, կարդալ և սիրում եմ ձեզ համար լիքը հետաքրքիր բաներ ուղարկեմ իմ բլոգով: Դե, ցտեսություն:
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

